معرفی کتاب جدید بوی چفیه ....
تاريخ : شنبه 7 بهمن 1391برچسب:, | 10:28 | نویسنده : رضا قاسمي دهكردي

كتاب بوي چفيه در بردارنده ي خاطرات جنگ از زبان پدران به روش كاملاً ابتكاري كه در راستاي ترويج فرهنگ ايثار وشهادت وپيوند نسل ديروزين ونسل امروزين انقلاب اسلامي ايران در 192 صفحه قطع رقعي به قيمت بسيارمناسب   7000 تومان به چاپ رسيده است .

اين كتاب پيوند گاه دونسل خاطره جو .پدري كه مي گويد و.پسري كه مي شنود وجُرعه جُرعه مي نوشد .

اين خاطرات تصويري يگانه از دو نسل كه خواننده را با خويش همراه وهمسفر وبا زيبايي ورسايي انديشه وروان خاطره سازان بيدار دل وحماسه آفرين آشنا مي سازد.



نظرات شما عزیزان:

حسن جمالی گله
ساعت16:02---17 خرداد 1394
سلام اقای قاسمی من حسن جمالی هستم دانش اموز خودتون اگه یادتون باشه من این کتاب رو گم کردم ازتون خواهش میکنم شمارتون رو با ایمیل برام بفرستید ممنون میشم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • بازی آنلاین
  • لیموزین
  • گسیختن
  • خانه دوستی